O nas

SPAR jest wiodącą na świecie siecią sprzedaży detalicznej, opierającej się na zasadzie dobrowolności. Firma rozpoczęła działalność w 1932 roku od jednego sklepu holenderskiego, a obecnie obejmuje ponad 13 300 sklepów w ponad 48 krajach na czterech kontynentach. Rozwój SPAR opierał się na szeregu wartości, którymi organizacja kierowała się od momentu jej założenia ponad 85 lat temu. U podstaw tych podstawowych wartości leży zaangażowanie sklepów SPAR na całym świecie na rzecz świeżości, wyboru, jakości i obsługi.

Naszą misją jest zapewnienie, że SPAR pozostanie wiodącą na świecie siecią sprzedaży detalicznej opartej na fundamentach dobrowolności oraz że nadal będziemy rozwijać naszą markę, naszą obecność i naszych partnerów poprzez wspólną pracę nad zwiększeniem konkurencyjności, wydajności i rentowności na całym świecie.

SPAR Afryka Południowa

Historia

W latach 60-tych, wraz z pojawieniem się sieci spożywczych w RPA, grupa składająca się z 8 hurtowników otrzymała w 1963 r. wyłączne prawa do nazwy i marki SPAR i obsługiwała 500 małych detalistów. Wraz z upływem czasu, w wyniku wielu fuzji i przejęć, Grupa SPAR Ltd. posiada 6 centrów dystrybucyjnych i jedno centrum dystrybucyjne sieci składów budowlanych – Build It, dostarczając towary i usługi do ponad 1 000 sklepów SPAR w całej Afryce Południowej. Grupa SPAR Ltd. od 2004 roku jest notowana na Giełdzie papierów wartościowych w Johannesburgu – Johannesburg Stock Exchange.

Zasady korporacji

Każdy SPAR ma swoją własną regionalną osobowość, oferując konsumentom produkty, które są unikalne dla ich lokalnego sklepu. Dzieje się tak dlatego, że SPAR działa na zasadzie „dobrowolnego handlu”, zachęcając sprzedawców detalicznych do pełnego wykorzystania możliwości zaopatrywania się w konkretne towary u lokalnych handlowców, a także wykorzystując siłę handlową SPAR.

Kultura troski

Od samego początku SPAR Group Ltd. jest dumne z tego, jak ważne jest tworzenie troskliwego i wysoce produktywnego środowiska dla naszych klientów. Pozyskujemy najlepsze produkty, najświeższe mięso, codziennie oferujemy świeże wypieki, a wszystko w odpowiedniej cenie. Połączenie wydajności, zaangażowania i pasji pozwala nam realizować wszystkie wymagania naszych klientów.

Nasza obietnica

Starając się zapewnić naszym klientom przyjemne i niezapomniane wrażenia z zakupów, oferujemy również ekskluzywne produkty marki SPAR.

Naszym celem jest zapewnienie naszym klientom niezachwianej jakości na najwyższym poziomie, uzupełnionej o doskonałą i zindywidualizowaną obsługę w ciepłym i przyjaznym środowisku.

SPAR globalny a zarazem lokalny

Siłą napędową sukcesu SPAR jest ścisła współpraca poszczególnych detalistów i hurtowników na poziomie lokalnym w zakresie zaspokajania potrzeb swoich klientów. SPAR jest pasjonatem handlu detalicznego i jest napędzany przez zaangażowanych, niezależnych detalistów, którzy zdobywają zaufanie i przyjaźń swoich społeczności. Poprzez zaangażowanie w wyjątkową obsługę i doskonałość w zakresie świeżej żywności, SPAR zaspokaja potrzeby wszystkich swoich klientów.

Konsekwentne realizowanie wartości marki SPAR, takich jak świeżość, wybór, jakość i obsługa, przyciąga klientów na całym świecie. Niezależnie od kraju i formatu sprzedaży detalicznej, sklepy SPAR oferują konsumentom szeroki asortyment i wybór wysokiej jakości świeżej żywności oraz przyjazną, osobistą obsługę.

Nasi Partnerzy SPAR na całym świecie kontynuują innowacje na swoich rynkach, dostarczając markę do coraz większej liczby klientów na całym świecie. Ta lokalna innowacja na skalę globalną naprawdę czyni SPAR globalnym, ale i lokalnym.